Novi Sad
14.01.2016.
12:16 > 12:43
U Novom Sadu postoji mnoštvo prečica, a osim što "kupuju" vreme, isto tako mogu da ugroze građane, bezbednost saobraćaja, ali i zelene površine.
  • Marko

    15.01.2016 16:30
    @Pedja
    Nemojte verovati svemu sto cujete ;) Pozdrav iz Nemacke :)
  • dule

    15.01.2016 08:28
    Ma da, ajde da zabetoniramo sve te prečice. Ustvari, još bolje rešenje, ajde da sve odma zalijemo betonom i asfaltom, koji će nam trava, samo je moraš kositi.
  • Neko peti

    14.01.2016 19:44
    Prikazane prečice imaju smisla, jer skrate put zaista.
    Ali meni nikada neće biti jasni ljudi koji koji naprave prečicu na uglovima travnatih površina, a koje skrate put za čitavih metar i po ili ti 2 sekunde. Beznačajno skraćenje puta, ne dobije se na vremenu niti se drastično skrati put, a izgled tih travnatih površina se drastično pokvari...
  • Ex Chapman

    14.01.2016 16:02
    Slažem se da na mnogim mestima ima smisla "legalizovati" ove divlje prečice. Ali mogu da se kladim - kad bi svuda najkraći i najlakši put bio zvanični, legalni, popločani put - mi bi išli okolo, samo da bude po našem. E takav smo narod - volimo da smo mi najpametniji.
  • ZOO keeper

    14.01.2016 14:21
    To su kozije staze.
  • Emil Cioran

    14.01.2016 13:56
    Put je tamo gde covek hoda. Ta "precica" izmedju fakulteta i Dunava nije trebala da se tu (u clanku) nadje, jer za cega sluzi priroda ako ne za hodanje i opustanje. Niko nista ne unistava, gazi po travi i pravi put, nadam se da niko ne place zbog gazene trave, mada ima svakakvih danas. Lepo od toga srediti pravu stazu i kraj. I slazem se sa komentatorom koji je rekao da je svaka precica greska urbanista.
  • Timi

    14.01.2016 13:14
    Svaka prečica je jedna greška urbanista.
  • Pedja

    14.01.2016 13:08
    Svojevremeno sam čuo da u Nemačkoj kad se naprave zgrade i ljudi usele u neki novi blok zgrada, uopšte ne prave pešačke staze, već puste da ljudi u prvo vreme gaze bez staza. Kada ugaze stazu onda se po njenoj trasi asfaltira. Možda bi se neke od ovih prečica mogle "legalizovati" i urediti na pravi način jer nisu nastale slučajno nego iz ljudskih potreba. U urbanizmu nam često fali humanost i okrenutost potrebama ljudi za koje se gradi. Najlakše je kažnjavati.
  • Novosađanka

    14.01.2016 12:50
    Šablon
    U svetu se staze za pešake i prave tako što se poploča/asfaltira već ugažena staza.
    Zašto tako ne uraditi i u NS?
  • Aleksandra

    14.01.2016 12:50
    Logika
    Putevi se prave za potrebe gradjana i shodni njima.
    Prostom logikom zakljuluje se da postojeće prečice samo treba zabetonirati jer je put namenjen za čoveka a ne čovek za put.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna